by. 5aled abdelrhman
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

تعارف - برامج - العاب -حب - موبايل - شباب وبنات - نت مجاني  
الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
اللهم إني أصبحت أشهدك وأشهد حملة عرشك و ملائكتك وجميع خلقك أنك أنت الله لا إله إلا أنت وحدك لا شريك لك و أن محمداً عبدك ورسولك " خالد عبدالرحمن "

قول لزين game over

كاتب الموضوعرسالة
Khaled Abdelrhman
المدير العام
المدير العام
Khaled Abdelrhman

قول لزين game over Empty
مُساهمةموضوع: قول لزين game over   قول لزين game over Emptyالإثنين أبريل 02, 2012 5:40 pm

1- لازم تعرف إنك محتاج ذهب بالمليارات .. لإن رفع المستوى الواحد في المستويات فوق الـ 80 بياخد نقط خبره فوق المليون

2- هاتجيب الذهب بالطريقه اللي في الموضوع ده

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

وأنا بشكر الأخ اسد صاحب الموضوع جدا لإنه لولا موضوعه ماكونتش عرفت ارفع المستوى نهائي

3- كل واحد وحسب [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] هايبدأ يحط ع الأرض عنده أكتر حاجه بتجيب نقط خبره
يعني اللي يعرف يجيب (البير) يشتغل عليه وهو بيعطي 250 نقطه على ما اتذكر
أفضل حاجه تليه (الكوخ الجبلي) .. وده انا استخدمته في المستويات أقل من 33 وده بيعطي 470 نقطة خبره في المره الواحده
اللي بعده (بيت صديق للبيئة) وده بيعطي خبره 750 نقطة خبرة
اللي بعده (الكوخ الخشبي) وده بيتفتح عند المستوى 37 وبيعطي 1050 نقطة خبرة
اللي بعده (القصر) وده بيتفتح في المستوى 43 وبيعطي 2500 تقطة خبرة
اللي بعده (القصر الوردي) وده بيتفتح في المستوى 51 وبيعطي 3000 تقطة خبرة (وده أعلى حاجه [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] تستخدموها) وفي البداية بتكون العمليه سهله لكن في المستويات العاليه بتكون مكلفه جدا جدا جدا

4- طبعا الطريقه هي إنك تجيب المبنى اللي تقدر تجيبه من اللي فاتوا دول حسب مستواك وتحطه في الارض وتبيعه تاني .. مش مهم الذهب اللي بيروح لانك هاتجيب غيره بمنتهى السهوله .. لكن المهم نقاط الخبرة السريعه

5- طيب هانفضل شغالين يدوي؟ هاقول لك لأ
افتح برنامج تشارلز .. ونزل مثلا مبنى ع الارض .. وترجع تاني لتشارلز .. وتفتح سيزون جديد

6- أرجع للأرض وإحذف المبنى .. وإرجع لتشارلز وإفتح سيزون جديد

7- هاتيجي ع السيزون التاني بتاع البيع وتعمل ريبيت أدفانسيد Repeat advanced للمجلد الخاص بالمزرعه .. وعلى حسب الذهب اللي معاك تختار رقم الإعادة اللي هو بيساوي عدد المرات .. وحط رقم في الخانه اللي فوق بس وإنسى اللي تحت سيبه 1 زي ماهو .. المهم إنك هاتبدأ بالتاب بتاع البيع مش الشراء ركز في دي بدل ما تهدر ذهب ع الفاضي .. ومثلا لو هاتعمل 100 تخلي التكرار بتاع البيع أزيد 10 مثلا يعني يبقى 110 (مش هايخسروك نهائي) لإن دول بتوع البيع مش الشراء .. وبعدين اوك

8- هاتيجي على السيزون بتاع الشراء وتعمل ريبيت برضه بس تخلي الرقم هنا 100 وانتظر شويه لحد ما العداد يقف وشكرا على كده

9- ريفريش للمزرعة وإتفرج ع الحلاوه حلاوه .. دي بلدي ونجاوه نجاوه [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

10- طبعا هاتيجي في نص السكه وتتكعبل في دائرة الإفلاس [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] ولا يهمك .. إرجع للموضوع الأولاني اللي انا حاطط الرابط بتاعه فوق وعيش وهات ذهب من تاني

أنا عن نفسي دابج لي ييجي 30 خروف لحد دلوقتي بسبب الموضوع ده [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] .. رايحين جايين ع المستودع عشان يجيبوا ذهب [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] ماتوا يا عيني من المشاوير
فيديو الشرح من هنا
قول لزين game over 2006937570

https://kalaswany.123.st

قول لزين game over
صفحة 1 من اصل 1